Sommar!

Ja, nu är det ugnefär bara en och en halv månad kvar till det blir sommar om jag räknat rätt. ^^

Här kommer lite bilder från i somras:


Alma på väg upp på en slagghög. ^^



Jag när jag, min familj och Emilias familj åkte med Björns båt.






Haha, ser konstig ut, men jag kisar faktiskt. xD



Jag och Alma uppe på slagghögen, ursäkta den hemska luggen. Frisören klippte för mycket. -.-


Det var allt. Hoppas ni fick i er en extra dos sommar nu och glömm inte att gå ut i det fina vädret idag. ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, ååååh jag längtar oxå till sommaren nu !



har precis startat en frågestund på min blogg pågrund av min nya design.

www.bonnenuit.devote.se

ALLA SOM FRÅGAR BLIR LÄNKADE !



kram emma :)

2010-04-17 @ 13:09:17
URL: http://www.bonnenuit.devote.se
Postat av: Emiliah<3

bilden där vi är, vad äter jag? x'D

2010-04-17 @ 15:13:54
URL: http://kaniniplutt.blogspot.com
Postat av: Emma<3 (din syrra xD)

Saknar dig!!!! <333

2010-04-17 @ 23:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0