Angel Beats!

Angel Beats!


Jag är helt såld på denna anime. Den är så grymt bra! Den har också väldigt bra musik.
Några av mina favorit låtar från animen är:



Alchemy



Thousand Enemies




Shine Days.




Bandet som gjort dessa låtar är bandet i animen, bandet heter Girls Dead Monster som ni kanske  läste.

Sen finns det ju op sången med Lia som heter My Soul, Your Beats och också är väldigt bra. Älskar pianot!





Denna låt heter Brave Song och sjungs av Aoi Tada. Denna låt är väldigt fin.

















Här är första avsnittet ^^










Kommentarer
Postat av: aLva

SV; Ja, jag har än så länge, bara läst Damernas dektektivbyrå, men jag hade tänkt att läsa de andra, men just nu så har jag massa andra böcker på G! :D

Alla de böckerna har roliga titlar. ^^ Och Alexandrer McCall Smith har skrivit barnböcker också, visste du det? :-)

2010-08-09 @ 10:34:19
URL: http://ingetlivutanbocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0